CrestinTotal.ro

Probleme de viitorCurtis Schofield, un pastor renumit si presedinte al unui mare Colegiu, a povestit în repetate randuri despre oamenii care i-au influentat profund viata: “Îmi aduc aminte, spunea el, ca Al. Morton m-a ajutat în copilarie sa traiesc cele mai înalte clipe, atunci cand m-a invitat sa prticip la Scoala Duminicala. Pana a merge la Scoala Duminicala, în noul oras unde am venit sa-mi continui studiile eram un strain. Traiam ca un singuratic care a ajuns într-un mare oras venit dintr-o localitate miniera neînsemnata. Cand am ajuns însa în clasa de Scoala Duminicala, totul s-a schimbat. Am fost tratat cu

View original post 237 more words

Leave a Reply

